Alexander Klöpping verkoopt Blendle

Wat deden de millennials onder ons allemaal deze week? Wij hebben in onze nieuwe wekelijkse rubriek ‘Millennial nieuws’ elke week even een korte samenvatting.

Het Nederlandse mediabedrijf Blendle wordt voor een onbekend bedrag verkocht aan het Franse Cafeyn. Dat maakt mede-oprichter Alexander Klöpping bekend aan de Volkskrant. Door de verkoop hoopt de kioskapp alsnog Europees marktleider te worden. (Emerce)

Onze baas, Roel Wijmenga, liep gisteren in Vught een klein persoonlijk record. Op zijn Facebookpagina schreef hij het volgende: “De eerste baanwedstrijd is een feit, een (voor mij) korte 3000m in Vught. Met 8.25.64 een klein PR en een mooi begin van het korte baanseizoen. Het gaspedaal even goed ingedrukt als tune-up naar een aantal 5000m wedstrijden. We blijven duimen voor het hoofddoel, de Amsterdam marathon 18 oktober!”

Millennials eten vaker dan oudere generaties buiten de deur. Een gemiddelde jongere zou in het afgelopen jaar ruim 1500 euro hebben uitgegeven aan eetgelegenheden. Uit eten gaan is ‘een speerpunt van hun levensstijl’ geworden. Dit constateerde RTLZ. Lees het gehele artikel hier. (RTLZ)

Eva Wennekes heeft een interactief werkboek ontwikkeld waarin ze jou vanuit haar persoonlijke ervaringen verder kan helpen. Een werkboek met concrete tips en handvatten waar jij écht iets aan hebt. Geen zweverige teksten maar realistisch en recht door zee. Sinds 31 juli is het werkboek online verkrijgbaar. Bestellen kan hier. Volgende week komt ze in onze podcast vertellen over haar boek.

Heb je onze laatste podcast gemist? Beluister hem dan hieronder.

Foto: Bild von Goumbik (Pixabay, rechtenvrij)

Deel dit artikel
About the Author
Jasper is in het dagelijks leven 40 uur per week werkzaam voor IGM. In zijn schaarse vrije tijd loopt hij graag hard, leest hij ondernemersboeken en onderneemt hij. Elke vrijdag luistert de millennial naar de podcast van Jaap & Sander.